My :)
My :)
Begla Begla
701
BLOG

Panom Vic-thorowi i Pantryjocie dedykuję

Begla Begla Rozmaitości Obserwuj notkę 52

Panu Pantryjocie - dedykuję ze względu na jego fotki :)

Ja też się mogę pochwalic, wprawdzie owłosionej klaty nie mam, bicepsa, tricepsa i triceratopsa takiego jak Pan Pantryjota również nie posiadam i posiadać nie zamierzam - ale jak widać jakies tam inne walory mam :D

 

Panu Wiktorowi zaś - dedykuję z myślą, że jak ujrzy mnie szczęśliwą mężatką (świeża sprawa bo dopiero po bawełnianej rocznicy jesteśmy) to może przestanie się martwić o mnie :)

 

Dedykuję i pozdrawiam :)

ps.proszę nie rozpowszechniać tego zdjęcia bo uszu natrę temu co ukradnie i wykorzysta (zdjęcie oczywiście) :)

 

 

 

 

Begla
O mnie Begla

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości